Підготуй авто до літа!
Ну ось, закінчилася найсумніша пора року - зима і настала не менш "цікава" - весна.
Прихід весняного тепла і гарної погоди - це не тільки сезон активного відпочинку і заміських поїздок, на особистому або узятим оренда авто в Києві компанії MEGARENT, але і сигнал до проходження не планового технічного огляду (ТО).
Експлуатація будь-якого автомобіля в зимовий період не проходить безслідно; і слід провести позачергове ТО, хоча може Ви і впевнені, що автомобіль проходив планове не так давно, і запасу пробігу вистачить для комфортної експлуатації до настання заповітних 10 (15) тис. км.
Ми, виходячи з досвіду, склали список рекомендованих робіт, з нашої точки зору, які необхідно провести після зими. Тож почнемо!
Заміна зимової гуми на літню.
Хотілося б почати з того, що конкретної дати по заміні зимової гуми на літню немає. Але, негласним умовою "перевзування" є збільшення температури навколишнього повітря до 7 градусів вище нуля. При збільшенні температури, через погане зчеплення зимових шин з асфальтом, гальмівний шлях автомобіля збільшується на 15 - 20%.
Давати поради щодо вибору гуми дуже складно через присутність численних індивідуальних чинників. Простіше і оптимальніше за все звернеться в спеціалізований магазин, в якому консультанти допоможуть вам підібрати саме той варіант, який задовольнить ваші запити і максимально підійдуть автомобілю.
Капітальна мийка.
Ні для кого не секрет, що за зиму на всіх кузові автомобіля накопичується маса бруду, що містить активні реагенти, якими обробляють дороги. При збільшенні температур вони починають активно «пожирати» кузов автомобіля. Самі "небезпечні" ділянки - це колісні арки, днище автомобіля і піддон двигуна.
Тому, радимо після зими, обов`язково мити днище автомобіля, колісні арки і двигун. Головне, після миття не забудьте дати електропроводці висохнути, і лише після цього заводите автомобіль.
Після мийки також рекомендується обробити весь пластик і шкіряні вставки силіконовими мастилами, що захищають від пересихання.
Перевірка рівня рідини.
Кожен водій знає, що вранці, як мінімум раз на тиждень, бажано проводити перевірку рівня рідини в автомобілі. Багато хто може сказати, що в автомобілі стоїть багато різних датчиків, які сигналізують про низький рівень тієї чи іншої рідини, але потрібно розуміти - будь-який датчик може помилятися. І результатом збою одного з датчиків може бути, як проблема з двигуном, так і більш небезпечна проблема з гальмівною системою, яка може привести до відмови в найпотрібніший момент.
При виявленні недостатнього рівня бажано (а в деяких ситуаціях і обов`язково) долити таку ж рідина, яка і була залита раніше (тієї ж марки, кольору і з такими ж характеристиками).
Сезонна заміна фільтра салону
Будь-який водій знає, що за чистоту повітря в салоні автомобіля відповідає фільтр салону. У період з осені до весни проходить не так багато часу, але все, що потрапляє в фільтр салону восени, "зберігається" всю зиму і навесні "дає свої плоди". Як результат, всі бактерії, які накопичилися на поверхні фільтра, з потоком повітря потрапляють в салон автомобіля. Розвиток бактерій може мати негативний вплив на здоров`я і самопочуття людини і привести до розвитку бронхолегеневих захворювань. Особливо варто звернути на це увагу тим, хто схильних до різних алергічних реакцій.
Найпоширенішими є два види фільтрів салону: протипилові і вугільні. Протипилові затримують тільки великі частки, такі як пух, пилок рослин і пил. Багато хто вважає, що вугільний фільтр проводиться із застосуванням частинок активованого вугілля. Але, на жаль, вони помиляються, так як відомі світові виробники використовують виключно вугільні частинки з кокосового вугілля. Вченими доведено, що саме кокосове вугілля має найвищі показники абсорбування частинок з повітря. Тому, вугільні фільтра поглинають не тільки великі частки, а й не пропускають шкідливі речовини і неприємні запахи.
В автопарку автопрокат Мегарент використовуються в основному вугільні фільтра салону.
Ну і головним аргументом своєчасної заміни фільтра салону може стати безпека керування автомобілем. Так як несвоєчасна заміна може спричинити за собою підвищену стомлюваність водія (через брак чистого кисню) і аварійну небезпеку в зв`язку з частим запотівання стекол в салоні авто. Всі перераховані вище фактори можуть в результаті привести до ДТП.
Ревізія гальмівної системи.
Хороші гальма - це запорука безпеки всіх учасників дорожнього руху. Після зими однією з найбільш життєво важливих перевірок є оцінка стану гальмівної системи.
При низьких температурах будь-яка гума отримує значний знос. Тому, варто звернути ретельну увагу на стан гальмівних шлангів. Якщо на них є розтріскування, тоді їх необхідно відразу ж замінити. Якщо немає ніяких зауважень (скрипів, ударів в педаль гальма) тоді зовні оціните стан гальмівних колодою.
Діагностика ходової частини
У наш час і, не побоїмося цього слова, в нашій країні, після зими потрібно звернути важливу увагу діагностиці ходової частини. Тому як саме вона приймає на себе всі вади дорожнього покриття.
Аналогічно гальмівним шлангах потрібно звернути увагу на всі "гумки" ходової частини автомобіля. Так як після зимового впливу низьких температур і взаємодії з сіллю і реагентами, багато гумові частини ходової (сайлентблоки, пильовики, відбійники, втулки стабілізаторів, сальники і так далі) можуть просто потріскатися, і своєчасна їх заміна може запобігти подальшим проблеми. Також перевірити роботу амортизаторів і стан колісних підшипників.
Перевірити і при необхідності відрегулювати розвал-сходження після заміни зимової на літню гуму і перевірити стан колісних дисків, при цьому обов`язково, інакше при підвищених швидкостях буде биття в кермо і кузов автомобіля, а також можливий відведення автомобіля в бік
Діагностика кондиціонера
Зима закінчилася. Попереду тільки прекрасні теплі сонячні дні. Підвищення температури ми чекали дуже довго і тепер прийшов час шукати варіанти для укриття від спеки.
Для водіїв, у яких автомобілі мають кондиціонер (клімат-контроль) - це не складе ніяких труднощів. Але, головне, щоб саме він не підводив в найвідповідальніший момент. Тому, після зими варто провести його профілактику та перевірити наявність в системі фреону і дозаправить при необхідності. Тільки після цього ви можете бути впевнені, що в 40 градусну спеку будете з прохолодою в салоні пересуватися на автомобілі.
І, як Проміжні підсумки всього вищевикладеного, стає зрозуміло, що правильно підготувати автомобіль до літа не так вже й складно. Ви витратите один - два дні на профілактику, але в результаті заощадите гроші на ремонті і будете впевнені, що ваша "ластівка" буде служити вам ще багато часу.